• Wpisów: 360
  • Średnio co: 4 dni
  • Ostatni wpis: 2 lata temu, 14:06
  • Licznik odwiedzin: 58 127 / 1796 dni
 
rougestreet
 
Jak dla mnie na mięśnie brzucha niema nic lepszego niż poranne systematyczne brzuszki .
Po paru dniach widzę efekty . Najwazniejsze jest to aby robić je systematycznie .

Robie 100 " pol- brzuszków " oraz 60 brzuszków nie opuszczając pleców na ziemie .
Do tego ćwiczenie na talie . Ugiete nogi , stopy najczesciej pod kanapą. Górna cześć ciała uniesiona do połowy i robie obroty tlowia w prawo i w lewo . Tak z 30 razy .

Szybkie ćwiczenia ktore naprawdę dają efekty jeśli robisz je systematycznie .

Ja to szczerze mówiąc teraz długo sportu nie uprawiałam i od wczoraj znowu zaczęłam.

image.jpg




Moja koleżanka to ćwiczenie codziennie robi lub pare razy w tygodniu , a brzuch ma zajob ;)

Jej zdjęcia :



image.jpg


image.jpg

Nie możesz dodać komentarza.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego